Ocena nauczyciela.

 Ocena nauczyciela

Praca zespołowa umożliwiła uczniom twórczą kreatywność i równocześnie pozwoliła na kształtowanie właściwych postaw, formułowanie wniosków. Uczniowie chętnie angażowali w rozwiązywanie  tematu problemowego. Praca w grupie pozwoliła na kształtowanie logicznego myślenia przyczynowo - skutkowego. Uczyła analizy i syntezy. Uczniowie chętniej wypowiadali się i prezentowali swoją pracę na forum grupy. Nawiązali lepsze relacje między sobą. Nawiązali lepsze relacje między sobą. Wykorzystywane w projekcie metody aktywizujące sprawiły, że uczniowie chętnie uczestniczyli w zajęciach. Wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych przyczyniło się do większego zaangażowania uczniów w wywiązaniu się z powierzonych zadań. Zauważyłam wzrost motywacji do nauki, wiarę we własne siły i wzbogacenie wiedzy o tematykę morską. Uczniowie nabyli umiejętności samodzielnego dociekania do informacji, dokonywania ich selekcji, wartościowania i korzystania ze źródeł.

Rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych uczniów oceniam bardzo wysoko. Wszystkie kompetencje kluczowe były wykorzystane na zajęciach, bo przecież kompetencje kluczowe to połączenie wiedzy, umiejętności i postaw. Uczniowie bardzo dobrze radzili sobie z samodzielnym dochodzeniem do wiedzy, na bardzo wysokim poziomie była praca w grupie, komunikacja zespołowa, ocena koleżeńska. Wszystkie kompetencje przenikały się i uzupełniały.

Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie edukacji morskiej oceniam bardzo wysoko. Nastąpił wzrost wiedzy uczniów i umiejętności, a także nastąpiło poszerzenie kompetencji w zakresie wykorzystania treści morskich.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzielimy się wiedzą!

Gra planszowa dla każdego.

W poszukiwaniu bałtyckich ryb, które zadziwiają swoim kształtem.